Poslední příjem objednávek pro tento rok je pátek 13.prosince. Všechny objednávky provedené po tomto datu budou doručeny mezi 6-10.lednem

Doprava a platba

Skladová dostupnost 
  • Skladem - doručení do 2-7 dnů (osobní vyzvednutí viz doprava)
  • Skladem "číslo" - skladem množství viz číslo, doručení 2-7 dní (osobní vyzvednutí viz doprava)
  • Skladem E - skladem v externím skladu, doručení 2-7 dní
  • Doprodej - skladem poslední kusy; dostupnost nutno ověřit telefonicky

ČESKÁ REPUBLIKA

Doprava 
  • Osobní odběr Pávovská 80, Jihlava - možné až po obdržení potvrzení o vychystání objednávky
  • Doručení kurýrem GLS - od 0-190 Kč (dle celkové částky objednávky) 
  • Doručení kurýrem DPD - od 0-200 Kč (dle celkové částky objednávky)
  • Osobní odběr GLS Pick Up nebo DPD Parcelshop - od 0-200 Kč (dle celkové částky objednávky)

 

Cena dopravy dle hodnoty objednávky: 

  • 0 - 500 Kč = 150 Kč (GLS, DPD)
  • 500 - 3.000 Kč = 100 Kč (GLS, DPD)
  • 3.000 Kč a více = zdarma (GLS, DPD)
  • Plošný materiál vždy s manipulačním poplatkem a nevztahuje se doprava zdarma
Platba
  • Hotově/kartou na prodejně - ZDARMA 
  • Online platby včetně karty - ZDARMA
  • Online platba Apple Pay a Google Pay - ZDARMA 
  • Dobírka - hotově/kartou u kurýra - 40 Kč 

 


SLOVENSKO a ostatní země EU

Doprava 
  • GLS - 0-15 EUR (dle celkové částky objednávky)

 

Platba
  • Online platby včetně karty - ZDARMA 

 


POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ DOPRAVCEM

Produkty pečlivě a s láskou balíme, ale i tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA NEBO JEJÍ ČÁST MECHANICKY POŠKOZENA?

Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem na objednavky@vseprotruhlare.cz. Následně Vás budeme kontaktovat pro odeslání náhradního zboží.

CO DĚLAT, ZJISTÍTE-LI POŠKOZENÍ ZÁSILKY AŽ PO ODJEZDU DOPRAVCE?

GLS: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte do 3 pracovních dnů od doručení GLS na internetových stránkách. Následně vás bude kontaktovat GLS se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

DPD: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte nás do 3 pracovních dnů od doručení. Reklamaci u DPD za Vás vyřídíme my. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. Kontaktujte nás na e-mail objednavky@vseprotruhlare.cz.

Externí přepravce (plošný materiál): Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, tak bohužel zásilku již nelze reklamovat. Zásilku je nutno reklamovat ještě za přítomnosti přepravce. Pozdější uznání reklamace není možné